Stay in Content

Stay in Content

אז איך משווקים תוכן בצורה יעילה? קחו 5 טיפים ליצירת Content Marketing איכותי …

תאריך:18/03/19

5 טיפים לשיווק “טורף קלפים” בעזרת תוכן

קצת על שיווק בעזרת תוכן

מסתבר ששיטת השיווק בעזרת תוכן (Content Marketing)זו אסטרטגיית שיווק לכל דבר.
עיקרי האסטרטגיה מתמקדים ביצירה והפצה של תוכן איכותי, ערכי, רלוונטי ועקבי. המטרה? להגיע ולהשפיע על קהל יעד מוגדר, שבסופו של דבר יהפוך ללקוחות רווחיים/ לעוקבים נלהבים.
שיווק בעזרת תוכן מדבר בעצם על שינוי בתפיסה, משיווק שהוא יותר “הארד סייל” (פרסומי) לשיווק שמייצר שיח.
פתרתם ללקוחות בעיה כלשהי, עניתם על צורך ולא ויתרתם על תוכן “בידורי” טוב על הדרך?כבשתם אותם לטווח הארוך.
בעצם, כדי להפוך למומחים ול”גורואים” בתחום מסוים אנו נספק תוכן איכותי, ונייצר נאמנות לקוח יחד עם “חלון הזדמנויות” חדש עבור רימרקטינג.

 

 

צמצמו את התוכן הקיים

מעבר לתוכן הבנוי ממסרים פשוטים וקצרים, חשוב לעשות סינון של תוכן קיים.
שלב ראשון, בדקו אם התוכן בו אתם משתמשים כיום תורם לקידום העסק, במידה ולא הסירו אותו.
צמצמו תוכן זה לדברים העיקריים באמת. בנוסף, מומלץ להיעזר בכותב תוכן מקצועי שייתן את ה”פוש” הראשוני.

 

 

תוכן מותאם אישית לכל שלב ב”מסע”

 חלק מהלקוחות הפוטנציאליים ירצו לקנות או להקשיב למוצר שלנו כבר בהתחלה.
הרעיון בטיפ זה, הוא ליצור סוג של “מסע תוכן”, לסוגי אנשים שונים.
אם לא מכרנו בשלב הראשון, אנו נספק תוכן רלוונטי לרימרקטינג של השלב הבא,
כך לאורך כל המסע עד להמרה.

 

 

תוכן במתנה

דרך מצוינת להגדיל את רשימת התפוצה, היא לתת “מתנה” לקהל היעד שלכם.
אם ה”חברות” רק התחילה, הלקוחות לא מכירים אותנו ממש ואנו נצרך לבנות אמון.
דרך מצוינת לשדר מומחיות ולספק את האמון הנדרש, היא בעזרת תוכן איכותי ממוקד,
לדוגמה,  EBooks (ספרונים), המגיעים לרוב בפורמט דיגיטלי (בדרך כלל (PDF.

ברגע שהלקוח קיבל מאתנו תוכן חינמי איכותי שהוא לא ציפה לו, יצרנו אצלו את אלמנט ההפתעה,
וכך הוא ירצה לשמוע “מה יש לנו להגיד” גם בהמשך.

 

 

 

וידאו זה הטקסט החדש

הקליטו סרטונים קצרים במקום טקסט, זוהי השיטה הכי יעילה – תמונה + קול + תנועה, הם השילוב המושלם להעברת מידע. תוכן שמועבר ע”י וידאו יכול לחסוך טקסט ארוך ומייגע. מחקרים גם מראים שאנשים אוהבים לראות ולהקשיב יותר לוידאו במדיה הדיגיטלית מאשר לקרוא טקסט.
מצטרף לנקודה זו הוא נושא הטרגוט המדויק, כך שהתוכן הרלוונטי יגיע באמת למי שרוצה לשמוע אותו.

 

AAB, טסטינג

דרך מצוינת לבדוק עם התוכן עובד היא בעזרת A/B טסטינג.
בדיקה זו צריכה להיות מקיפה ויש לבחון את התוכן מזוויות שונות:
לדוגמה, מיקומים שונים של טופס הלידים ובדיקת תוכן הטופס, לדוגמה הטקסט בשורת ההנעה לפעולה,
או השדות שצריך למלא. בנוסף, יש לשנות בין הבדיקות את הגישה וטון הפנייה, ולבדוק מה עובד הכי טוב. כך תכירו את הלקוחות טוב יותר, ותצמצמו עלויות שיווק.

 

 

מחפשים תוכן נוסף? הציצו בכמה תובנות שיווקיות >> https://goo.gl/xm5n6d

 

 


אתם פשוט חייבים את ה-NEWSLETTER שלנו!

>

VIEW OUR WORK >>
Accessibility