מדיה חברתית מצביעה מהר

מדיה חברתית מצביעה מהר

בחירות האמצע בארה”ב שהתקיימו בתחילת החודש, שיקפו בעצם את השפעתה של המדיה החברתית ושל תוכן בזמן אמת, על התנהגות הבוחרים – עליית אחוזי ההצבעה בקרב דור המילניום. לצורך השוואה, כשנבחר ברק אובמה לנשיא, אחד הדברים הבולטים בקמפיין שלו היה, ניצול כוחה של המדיה החברתית, בדגש על פייסבוק וטוויטר. מאז, הנשיא טראמפ מצייץ חופשי כדי ליצור תחושת מעורבות ושקיפות, תאהבו או לא, זה כבר שם. הנה כמה דוגמאות לשילוב המדיה החברתית ויצירת אינגייג’מנט מהבחירות האחרונות.

תאריך:25/11/18

 כשטוויטר פגשה את – Tagboard

 

עדכונים בזמן אמת זה שם המשחק. טוויטר הודיעה על מאמץ משותף בזמן הבחירות עם Tagboard – פלטפורמה הלוכדת “טוויטים” הנשלחים מדיונים וחדשות בזמן אמת ויכולה לסנן עבורכם את הציוצים לפי: נושאים פוליטיים, מועמדים ספציפיים ושייכות מפלגתית, גם על פי מיקום, נושאים או מילות מפתח. אז אם רציתם להיות ממוקדים ומעודכנים, זו הפלטפורמה.

סרטון על תאגבורד >> https://goo.gl/7kc5oW

 

   NextGen ואפס פרסומות בטלוויזיה

 

צעירים וטלוויזיה? פחות. נקסט-ג’ן אמריקה, אותה ייסד טום סטייר המזוהה עם המפלגה הדמוקרטית ועם הדור הצעיר, הבינה את המגמה ויצאה עם קמפיין דיגיטל נטו, באווירה “לוחמנית” הפונה רק לדור הצעיר. הקמפיין שעלה כ-4 מיליון דולר, “תפס” את המצביעים הצעירים בעזרת פרסום במדיה החברתית, המעביר מסרים ישירים ומהירים: “משפרים את הבריאות”, “דואגים לחינוך”, יחד עם נושאים ספציפיים אותם הם מקדמים, גם באמצעות מיילים ופיזית באוניברסיטאות. הת’ר הרגרייבס, מנכ”לית החברה, הדגישה: “לא הצאנו פרוטה על טלוויזיה, כי זה לא המקום בו הצעירים רוכשים את הידע”.

מהקמפיין הדיגיטלי של נקסט-ג’ן >> https://goo.gl/4mMPMA

 

 

 Bumble ליצירת אינגייג’מנט

 

הרשת החברתית במבל, שגילאי המשתמשים בה נע בין 18-34, יצאה בקמפיין דיגיטל שנקרא “I am a voter”, שנועד ליצור אינגייג’מנט בקרב בוחרים צעירים. במבל, שדומה מעט לטינדר בקטע של ההיכרויות, יצרה תיוג ייעודי לקמפיין, שיצטרף לתמונת הפרופיל באפליקציה כדי שכולם יוכלו לראות. בנוסף, הרשת החברתית מאפשרת גם ל-41 מיליון המשתמשים שלה, לפרט על התחביבים שלהם ועל תחומי עניין. כשמכניסים את הצד הפוליטי לתמונה, תרתי משמע, אפשר למצוא חיבורים וחברים חדשים, ועל זה במבל סומכת בקמפיין הזה.

 

צריכים הסעה לבחירות?

 

Lyft, פלטפורמה המציעה נסיעות משותפות ופתרונות תחבורה, סטייל אובר,

יצאה בקמפיין דיגיטל בשם – VoteTogether#,  בפנייה ממוקדת לקבוצות אוכלוסייה כמו סטודנטים ועיוורים אך לא רק:

הקמפיין הציע להם נסיעה משותפת בחינם ביום הבחירות ותוקשר במדיה החברתית ובאפליקציית החברה.

במקביל, גם אובר עדכנה את האפליקציה לטובת הבחירות והוסיפה כפתור – “Get to the Polls”, שיקל על איתור מיקום הקלפי ויציע נסיעה למקום, פלוס “הנחת בחירות” מיוחדת.

 

 

 סלבס במדיה וקצת Tinder

 

הכוח שיש לידוענים ברשת החברתית הוא לא דבר זר. סלבס, שלעיתים גם מציגים דעות פוליטיות, סוחפים אחריהם קולות מציוץ אחד בטוויטר או מפוסט בפייסבוק, ומובלים אותם ישיר לקלפי. קחו לדוגמה את טיילור סווייפט, שלקראת הבחירות האחרונות ניצלה את הבמה של טקס פרסי המוזיקה ויצאה בקריאה של “צאו להצביע”. טינדר למשל, שממוצע גילאי המשתמשים בה לא עולה על 30, יצאה בקמפיין דיגיטל בשם – “Swipe The Vote”, בו המשתמשים יכולים לעשות סווייפ ימינה או שמאלה ולראות איזה מועמד פוליטי הכי מתאים להם,
לא בטוח אם לדייט אבל הבנתם את הרעיון. אז איך אתם בוחרים?

תציצו בקמפיין >> https://goo.gl/15nARA

סקרנים לעוד? כנסו לבלוג שלנו למאמרים נוספים >> https://goo.gl/jjhAR4


אתם פשוט חייבים את ה-NEWSLETTER שלנו!

>

VIEW OUR WORK >>
Accessibility